• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

Z górki i pod górkę...Karpacz-Sosnówka-Cieplice-Jelenia Góra-Wojanów-Bobrów-Trzcińsko-Karpniki-Groszków-Kowary-Karpacz

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 3

Rano przymrozek...szyby w samochodach zaszronione...ale około godziny 10 słoneczko przygrzało i temperatura wzrosła do 7 stopni...Decyzja nie tracę wolnej soboty i na rowerk...tym bardziej, że to również próba Rubaixa...wspaniała maszynka do kręcenia kilometrów...

Specialized Rubaix Comp...wygodna maszynka do kręcenia kilometrów... © jewti

Postanowiłem zrobić dużą pętlę po w/w trasie...jazda w tym terenie ma to do siebie, że jest i z górki i pod górkę...czasami podjazdy mają ponad 16 km...
jęzor wychodzi na brodę...dobrze, że to nie początek sezonu i jestem troszkę wyjeżdżony...słoneczko dopisywało...jesienne widoki przepiękne...

Park Bajek w Karpaczu... © jewti

Barwy jesieni...Miłków © jewti

Zbiornik w Sosnówce... © jewti

Pałac Paczków... © jewti

Domek norweski - muzeum ornitologiczne w Cieplicach... © jewti

Częsciej spotykałem rude jak czarne... © jewti

Park norweski w Cieplicach... © jewti

Skwer kolarski na rynku w Kowarach... © jewti

Tablice pamiątkowe na skwerze kolarskim w Kowarach... © jewti

Barwy jesieni...Kowary... © jewti

Po przyjeździe do Karpacza oczywiście uzupełnienie kalorii w cukierni "Spokojna"...

Trasa wymagająca i urozmaicona...
Wszystkie zdjęcia z wycieczki

Kategoria Góry

akacja68
| 17:08 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Znowu w górach jesteś! Pozdrów je ode mnie. Uwielbiam doliną zamków i pałaców. Jest ona miłością mojego sąsiada spod Blizbora.
tunislawa
| 09:40 niedziela, 14 października 2012 | linkuj ale masz tam pięknie ! Fajna taka odmiana ....z tym że ciężej troszkę się jeździ , co ? Bo tam górki takie prawie jak u mnie w Kołbaskowie , nie ? :))))))))))))))))))
srk23
| 07:14 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Widzę że coraz więcej bikerów przerzuca się z trekkingów na bardziej profesjonalne pożeraczy kilometrów (poza tym widoki nieziemskie).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okojn