• HRmax 159 (101%)
  • Sprzęt Giant - szosowy

Nie było łatwo...ale za to mokro..."Prenzauer Hugel Marathon" w Prenzlau

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 8

W sierpniu podczs wizyty w serwisie MadBike jeden z klientów opowiadał nam w samych superlatywach o październikowym maratonie w Prenzlau...postanowiliśmy tam jechać...założyliśmy wątek na forum RS...nikt oczywiście nikt w tamtym czasie nie przewidział że będzie padał deszcz, który zwerifikuje plany potencjalnych uczestników...

My jednak postanowiliśmy być twardzi...w piątek wieczorem zapadła ostateczna decyzja...jedziemy bez względu na pogodę...

Wczesna pobudka...nie pada...o 6:30 opuszczaliśmy już Szczecin i jeszcze nie padało ale im bliżej Prenzlau tym ciemniejsze chmury i zaczęło mżyć...nie wróżyło to niczego dobrego...

Po przyjeżdzie do Prenlau udaliśmy się do namiotu startowego gdzie dopełnismy formalności związanych ze starem...postnowiliśmy w związku z pogoda wystarować na trasę 80 km...na starcie spotkaliśmy jeszcze dwóch szczecinskich bikerów z "Turowski Team"...
Organizacja startu jak i przyjmowania zgłoszeń bez zastrzeżeń...przed startem doładowaliśmy jeszcze kalorie pysznym ciachem i kawą...punktualnie o 9:00 ryszyliśmy na naszą trasę... Która wiodła terenami tzw "Toskani Północy" poprzez miejscowości Potzlow-Blankensee/inne nie te koło Buku/ -Klosterwalde-Herzfelde-Berkholz-Golmitz-Gustrow...
Trasa przepiękna warta odwiedzenia wycieczkowo rajdowego w przyszłym roku...

W założeniu było przewyższenia 503 m i się sprawdziło te górki dały nam troszkę w kość...na 40 km czekała na nas gorąca herbata, kanapki, ciacho i owoce...krótki odpoczynek żeby się nie wychłodzić i dalej w trasę w strugach deszczu do Prenzlau...

Po przyjeździe oczywiście odbiór dyplomów...goraca kawa i herbata oraz kiełbaska z grila /po 1 euro/

Zakręconych rowerowo było sporo... to już wyższe stadium cyklozy aby jechać w taki deszcz...ale ogólnie było super wszyscy zadowoleni chociaż przemoczeni...w przyszłym roku tez jedziemy...

"Szczecin na Rowerach" w na parkingu w Prenzlau... © jewti

Wypisujemy zgłoszenie.... © jewti

Punkt przyjmowania zgłoszeń do maratonu... © jewti

Odbieramy numery... © jewti

W namiocie startowym... © jewti

Start i meta... © jewti

Pomiar czasu... © jewti

Przed startem... © jewti

Poranna kawa i ciacho... © jewti

Ekipa "Szczecina na Rowerach"... © jewti

W oczekiwaniu na start... © jewti

Biker z "Team Turowski"... © jewti

Ewa "Szczecin na Rowerach" na starcie... © jewti

Tomek "Szczecin na Rowerach" na starcie... © jewti

Leszek "Szczecin na Rowerach" na starcie... © jewti

Ania "Szczecin na Rowerach"... © jewti

"Turowski Team"... © jewti

Ekipa "Szczecina na Rowerach" dojeżdża na punkt żywnościowy na 40 km... © jewti

Potwierdzenie na karcie startowej... © jewti

Punkt żywnościowy na 40 km... © jewti

Ania na mecie.... © jewti

Bratwursty i karkóweczka na mecie... © jewti

Gorąca kiełbaska nas rozgrzewa... © jewti

Było super w przyszłym roku też startujemy... © jewti

Mamy jeszcze zaproszenie na impezę na stadion...w związku z padającym deszczem rezygnujemy...pakujemy rowerki i do Szczecina... jesteśmy na miejscu 14:15...goraca kąpiel i gorąca herbatka z rumem...
Dzięki wszystkim za wspólne moczenie...

Jak napisała na jednym z wątków forum RS..... Małgosia zwana Rowerzystką " Bez przesady, nie w taką pogodę jeździła rowerowa brać"... i tym nas zmotywowała...

Jeszcze nie było tak źle...bo też mogło być tak...jadącym dzisiaj na nocną eskapadę życzymy ciepłej bezdeszczowej nocy...i wielu przyjemnych wrażeń...
Nie było źle...mogło być gorzej... © jewti

Wszystkie zdjecia z maratonu...