• HRmax 164 (104%)
  • Sprzęt Giant - szosowy

Trening przed Żuławami - Szczecin Warnik-Krackow-Balnkensee-Łegi-Dobra-Bezrzecze-Szczecin

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 3

Z tydzień Żuławy...czas na trening...pogoda na dzisiaj zapowiadała się dobrze miało nie padać ale miało być wietrznie...wszystko sie sprawdziło...czyli było tak jak w zeszłym roku na Żuławach pod wiatr.....

Na trening pomimo wiatru przybyli Marzena z Robertem; Beata z Jaszkiem; Gadzik, Ernir i oczywiście ja...
Pecha miał dzisiaj Ernir dwie gumy...Ponieważ cały czas było pod wiatr i to dość chłodny, a kawka i szarlotka u Pani Ali w Blankensee nas rozleniwiła postanowiliśmy skrócić trasę odpuszczając dalszą jazdę na Dobieszczyn i z Blankaensee przez Dobrą pognaliśmy już do Szczecina...

Pomimo wiatru i chłodu było było przyjemnie i wesoło... i już wiemy że na Żuławy trzeba przygotować ciepłe ubranko rowerowe...

Tak bardzo wesoło to nie było Michałowi ponieważ dwie złapane gumy wytrąciły go z rytmu, ale po kawce nabrał takiego szwungu, że aż strach...

Pech Ernira i pierwsza guma... © jewti

Ernir pracuje , a my tu sobie zdjątko... © jewti

Ciekawe który z nas będzie następny... © jewti

Beata i Gadzik na trasie... © jewti

Jaszek na trasie... © jewti

Marzena i dwaj ścigacze... © jewti

Robert i Michał na trasie... © jewti

Kawka i szarlotka w Blankensee... © jewti

Też w ten sposób zakończyliśmy sezon letni, a powitaliśmy sezon jesienny...