• Sprzęt Giant - szosowy

Trening na szosowym...Szczecin-Lubieszyn-Blankensee-Hintersee-Dobieszczyn-Tanowo-Szczecin

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · dodano: 21.08.2012 | Komentarze 3

Treking w serwisie MadBike przed wyprawą na maraton w Karlskronie więc postanowiłem odbyć trening na szosie...jest to druga moja jazda szosowym...ciężko jest się przestawić..i jestem bardzo ostrożny nie mogę sobie pozwolić na wywrotkę bo mogłoby to mnie wykluczyć z maratonu..
Po drodze wstąpiłem do MadBike uzupełnić luft...krótka pogawędka z Siwobrodym i w drogę...
Fatalnie wybrałem trasę do Lubieszyna...godzina szczytu...wzmożony ruch i tak było aż do Dołuj dalej już się uspokoiło w DDR ruch znikomy nad jeziorkiem koło Blankensee parking zapchany...multum ludzi również na rowerkach...
Rzut oka na jeziorko i dalej przez Pampow do granicy w Dobieszczynie gdzie tradycyjnie krótki odpoczynek...

Granica Dobieszczyn... © jewti

Cwila wytchnienia na granicy w Dobieszczynie... © jewti

Po chwili wytchnienia i uzupełnieniu płynów w organiźmie dalej w traskę do Szczecina.

Jazda na szosie coraz bardziej mi się podoba....