• Sprzęt Cube Tonopah

Wyprawa Szwecja-Dania-Niemcy etap I Szczecin-Świnoujście-Ystad

Piątek, 27 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 1

Na jednej z ubiegłorocznych wypraw rowerowych naszego teamu padła propozycja zorganizowania wyprawy rowerowej na trasie Szwecja-Dania-Niemcy. Wyznaczyliśmy termin na koniec lipca 2012r. Przeanalizowaliśmy trasę wykorzystując w większości istniejący szlak rowerowy Kopenhaga - Berlin. Organizację wyprawy przyjąłem na siebie...analiza kosztów..wybór promu i hotelu w Kopenhadze to najistotniejsza część przygotowań...noclegi w pozostałych etapach nie planowane ponieważ nie wiemy ile przejedziemy...założenie od 20:30 rozglądamy się za noclegiem...awaryjnie mamy namioty i śpwory...
W czerwcu podaliśmy propozycję na forum Rowerowego Szczecina z zamiarem zorganizowania grupy chętnej na wyjazd.

Z naszego teamu miało jechać cztery osoby, ale niestety życie podyktowało inne plany dla naszych kolegów i zostało nas dwóch...

Decyzja padła jedziemy w dwóch z Tomkiem...zmieniliśmy troszkę plany, które zakładały przejazdy pociągiem do Swinoujścia i z Berlina...całą pętlę robimy rowerami omijając Berlin, który zostawiamy na osobną trzydniową wyprawę...

O godzinie 9:00 spotkamy się z Tomkiem przy fontannach...fotka i w drogę...przed nami osiem dni siedzenia na siodełku i do przekręcenia ok 1000km...

godz. 9:00 wyruszamy spod fontan na I etap wyprawy Szwecja-Dania-Niemcy... © jewti

Po drodze odwiedzamy marinę w Dąbiu... © jewti

Dołącza do nas Zbyszek, który niestety nie mógł brać udziału w wyprawie ...odprowadza nas do Goleniowa.., © jewti

Marina w Dąbiu... © jewti

Żegnamy Szczecin przed nami osiem dni wyprawy... © jewti

Małe poprawki w mocowaniu bagaży u Tomka... © jewti

W Płoni dołącza do nas Robert, który równiez postanowił odprowadzić nas do Goleniowa... © jewti

W Goleniowie zatrzymujemy się na lodach... © jewti

Lody w Goleniowie sa pyszne....mamy to już sprawdzone... © jewti

Wspólne zdjęcie ...i Robert ze Zbyszkiem wracają do Szczecina, a my dalej w trasę... © jewti

W Stepnicy przerwa na ciacho i kawę... © jewti

Plaża w Stepnicy.... © jewti

W Wolinie czas na obiad... © jewti

Około godziny 17:30 dojeżdżamy do Swinoujścia do odprawy na prom mamy jeszcze trzy godziny wię postanawiamy odwiedzić naszych znajomych równiez naszych uczestników wypraw rowerowych na Bornholm i Gotlandię, a w wrześniu wyruszamy razem na wyprawe dookoła Balatonu...

W Swinoujściu odwiedzamy Elżbietę i Edwarda uczestnikówów naszej wrześniowej wyprawy na Węgry... © jewti

około godz. 21:00 ładujemy sie na prom "Wawel" i do Ystad... © jewti

Swinoujście żegna nas przepięknym zachodem słońca....co w jaki sensie jest dora wróżbą pogodową na naszą wyprawę... © jewti

Po zaokrętowaniu na promie "Wawel" idziemy na piwko do baru...drobne zakupy w sklepie i do koi lulu...