• Sprzęt Cube Tonopah

Swinoujście-Gazoport-Wolin-Stepnica-Goleniów-Szczecin

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 6

Dzień czwarty - dzień ostatni...

Poranek ciepły ale wiatr nie ustał zmienił tylko kierunek...od lądu..jakby nie kombinować i tak pod wiatr...

Żegnamy Edwarda ...umawiając sie na kolejna wizytę przy okazji wyprawy Straslund-Greifswald-Swinoujście... © jewti

Szybko na prom...i okazuje się, że dzisiaj mamy silny wiatr od lądu... © jewti

Zajeżdżamy na budowę gazoportu... © jewti

Chwila oddechu pod Wolinem...wiatr nie odpuszcza... © jewti

Zwiedzamy Wolin... © jewti

Wizyta w miasteczku Wikingów... © jewti

Tutaj dopiero wieje... © jewti

Stepnica i przerwa na posiłek... © jewti

Po morderczej jeździe pod wiatr docieramy do Goleniowa... © jewti

Lody dla ochłody i do Szczecina... © jewti

Szczecin strefa kibica - nic dodać nic ując w porównaniu do niemieckiej.... © jewti

Podsumowując naszą wyprawę...przejechaliśmy 433 km ze średnia prędkością 16,5 km/godz. na siodełku spedziliśmy 25,30 godziny.

W planach następna troszkę dłuższa bo 8 dniowa Szwecja-Dania-Niemcy...czas się brać za opracowanie planu...

Kategoria własna

srk23
| 14:14 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Gratuluję wspaniałej wyprawy. Nie ilość przejechanych kilometrów Lechu, a frajda z samej jazdy z super kompanami, widzę że stanowicie zgraną paczkę.
jewti
| 11:26 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Krzysiu będziemy jechać przez Oranienburg okolo 3 lub 4 sierpnia jadąc trasą Kopenhaga-Berlin. Jak już zrobię konkretny plan to dam znać...będziemy potrzebować nocleg w Oranienburgu...może być kemping lub agroturystyka...
Więcej na temat wyprawy na forum RS http://www.rowerowy.szczecin.pl/forum/index.php?showtopic=3197
Prześlij mi Twój nr komórki...
benasek
| 11:07 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Jak byście jechali w pobbliżu mojego miasta, zaplanujcie sobie postój u mnie!
rowerzystka
| 21:14 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Podsumowując - super tereny, jak widać w doborowym towarzystwie :)
jewti
| 14:59 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Miało być więcej...ale niestety silny wiatr zweryfikował nasze plany i odłożyliśmy Greifswald na osobną wyprawę...ogólnie wyszło 433 km co nie jest tak dużo jak na cztery dni...
| 11:37 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Widzę Leszek, że znowu kilometrów nakręciłeś :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emobs