• Sprzęt Cube Tonopah

Angermunde-Chorin-Niederfinow-Eberswalde-Finowfurt-Marienwerder-Eichhorst-jez. Werbelinsee-Joachimsthal

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 4

Na ostatniej wyprawie wzdłuż Odry i Nysy zrodził się pomysł nowej krótkiej wyprawy rowerowej po trasie Radweg Berlin-Usedom.Trasę postanowiliśmy troszkę zmodyfikować...Padła decyzja zaczynamy od Angermunde i przez Chorin i Niederfinow wjeżdżamy na szlak rowerowy Berlin - Usedom,a z Usedomu jedziemy przez Swinoujście do Szczecina...

Dzień pierwszy

Rowery gotowe do drogi ....oczekujemy na pociąg do Angermunde... © jewti

Na dworcu w Szczecinie... © jewti

Nie opuszcza nas nadzieja. że będzie pogoda...nie będzie padało... © jewti

Zwiedzamy Angermunde... © jewti

Trasa do klasztoru Chorin jest bardzo urozmaicona.... © jewti

Klasztor Chorin... © jewti

Zwiedzamy podnośnię statków w Niederfinow... © jewti

Krótki odpoczynek...lody i dalej na siodełko... © jewti

Wzdłuż kanału Oder-Havel... © jewti

Odpoczynek w Finowfurt i dalej nad jez Werbelinsee... © jewti

Jez. Werbelinsee tutaj odpoczywają mieszkańcy Berlina.... © jewti

Joachimsthal cel naszej podróży w pierwszym dniu... © jewti

Zasłużone piwko i idziemy wypocząć przed jutrzejszym dniem... © jewti

Ogólnie można uznać, że pierwszy dzień udany dużo zobaczyliśmy, jechaliśmy nie tylko asfaltem ale również szutram, "ulubionym brukiem" i bezdrożami najważniejsze, że nie padało i nawet zdjęliśmy rękawki i nogawki...a piwo super i zimne...

Zdjęcia w większej rozdzielczości tutaj

Kategoria Niemcy

rob | 09:35 poniedziałek, 19 stycznia 2015 | linkuj Trasa łatwa, prosta i przyjemna a wy odziani w obciślaki i w kaskach...Czy to nie przesada? Objuczeni byliście jak dromadery na pustyni a nie widziałem ani jednego noclegu pod namiotem.
benasek
| 10:57 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Też już część tej trasy znam i moge potwierdzic, że jest świetna i godna polecenia.
jewti
| 07:52 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj trasa super szczególnie kanał Odra-Havel...
rowerzystka
| 16:28 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Piękne miejsca zwiedziliście. Cześć z tej trasy jest mi znana :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yidre