• Kalorie 2061kcal
  • Sprzęt Cube Tonopah

Szczecin-Police-Tanowo-Tatynia-Police-Szczecin

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 02.06.2012 | Komentarze 3

Wycieczka z klubem rowerowym"SamaRama" w Policach.

Razem z Baśką postanowiliśmy sie wybrać dzisiaj na rodzinne święto rowerowe w Policach...spotkanie o 8:30 na Głębobkim i ścieżką rowerową do Polic... © jewti

około 9:30 byliśmy już koło OSiRu ale ponieważ nie było nikogo to już mieliśmy wątpliwości czy aby nie pomyliliśmy adresu...ba, a może dnia..telefon do Małgośki Rowerzystki rozwiał nasze wątpliwości wszystok było OK.... © jewti

za moment dojechała spora grupka rowerzystów z Polic... © jewti

Po przywitaniu przez Prezesa SamejRamy ruszyliśmy na zwiedzanie okolicy... © jewti

spokojnym tempem /może dla niektórych za wolnym/ dojechaliśmy do pierwszego przystanku... © jewti

gdzie podziwialiśmy piękne rozlewiska rzeczki... © jewti

i tam zobaczyłem skąd Rudzielec ma tyle siły...tak to te jogurciki pite w ukryciu dają takiego kopa... © jewti

niestety nie unikneliśmy wiatru i deszczu to taki przedsmak przed jutrzejszym Berlinem...ale niektórzy uczestnicy wyprawy byli na wszystko przygotowani.... © jewti

po wymuszonym przez deszcz postoju dotarliśmy do bukrów w których znajduje się muzeum Polic i tutaj byliśmy z Basią zdziwieni, że coś takiego tam jest...a tyle razy byliśmy w Policach... © jewti

eksponaty w bunkrach... © jewti

ciekawe czy z tych telefonów można było dzwonić do towarzysza Wiesława... © jewti

plakaty zagrzewające do walki... © jewti

plakaty tak podziałały na Basieńkę, że sama przymierzyła się do karabinu...siła sugesti to wielka moc... © jewti

tylko piwa brak.... © jewti

ach gdyby jeszcze było wino... © jewti

eksponaty w bunkrze... © jewti

eksponaty w bunkrze.... © jewti

Drugi bunkier poświęcony był obozom pracy w Policach.... © jewti

zdjęcia lotnicze terenu fabryki benzyny syntetycznej w Policach... © jewti

można było się zapoznać z relacjami świadków z tego okresu.... © jewti

eksponaty w muzeum... © jewti

eksponaty w muzeum.... © jewti

z ciekawością wsłuchiwaliśmy sie w opowiadanie przewodnika... to była lekcja nieznanej historii... © jewti

makieta obozu.... © jewti

zdjęcie z obozu... © jewti

eksponaty w muzeum na końcu części z latającej fortecy strąconej nad Policami.. © jewti

części z latającej fortecy... © jewti

te słupy mówią same za siebie... © jewti

zmarznięci i naładowani historią dotarliśmy do siedziby OSiRu gdzie dzekała na nas gorżca herbatka i pyszna kiełbaska z grila... © jewti

Na miejcu spotkaliśmy Romala, niestety miał pecha i złapana guma na dojeździe nie pozwoliła mu uczestniczyc w wycieczce...
Po chwili odpoczynku ruszyliśmy przez Siadło do Szczecina...Jak Baśka gnała pod te górki...nie wiem co to jutro będzie w Berlinie...musimy ją trzymać z tyłu...

W małej i to małej ilości uratowaliśmy honor Szczecina uczestnicząc w Swięcie Rowerowym w Policach....