• Sprzęt Cube Tonopah

Rowerowa majówka 2014 Zambrów-Białowieża

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 07.05.2014 | Komentarze 6

Po przepysznym śniadanku ruszamy z Zambrowa ... przed nami cel Białowieża...od rana siąpi deszczyk ale nie ma rady trzeba dalej jechać... norweska podaje że ma tak być do 12 a dalej już bez deszczu...oby się sprawdziło
Dzisiejsza trasa: Zambrów-Brańsk-Bielsk Podlaski-Hajnówka-Białowieża

Ruszamy w trasęz Zambrowa do Białowieży

Od 10:00 zaczęła się ulewa która trwała rzeczywiście do 12:00 troszkę nas przemoczyło, ale jak mówią nie ma złej pogody tylko są nieprzygotowani rowerzyści... na stacji benzynowej ciepła herbatka zmieniamy ubranaka na suche i ponieważ przestało padać dalej w trasę...
Ulewa która nas przemoczyła

W deszczu

W końcu przestało padać

Takich wygód na parkingu rowerowym to się nie spodziewaliśmy...
Ewa wykorzystuje parkingowy przybytek

W Brańsku posilamy się gorącą zupką...pijemy kawkę i dalej na podlaską krainę...
Tutaj odpoczywamy kawka i dalej

Dalej zaczyna się typowy krajobraz podlaski jest czym pocieszyć oko...po deszczu zostały tylko wspomnienia i przemoczone ciuchy...
Wjeżdżamy w podlaskie szutry

Kurposka zagroda

Na trasie

Cerkiew

Na trasie dwujęzyczny drogowskaz

Na trsoie do Hajnówki

W Bielsku Podlaskim w Pizzerni Pepperoni spożywamy przepyszną pizzę i zwiedzamy cerkiew i prawosławny dom kultury...niestety w obiektach cerkiewnych nie można robić zdjęć...
Pizza mega

Cerkiew Bielsk Podlaski

Po obżarstwie w Pepperoni ruszamy z ciężkimi żołądkami do Hajnówki ...o jak nie chce się kręcić ale mus to mus...docieramy do Hajnówki i zachodniej granicy Puszczy Białowieskiej. Zwiedzamy Hajnówkę podziwiając budowle sakralne...mieliśmy zamiar pojechać do Białowieży kolejką wąskotorową ale tą trasą pojedzie dopiero we wtorek to troszkę za długo czekać....

Cerkiew w Hajnówce

Koścółw Hajnówce

Druga cerkiew w Hajnówce

Cmentarz żołnierzy radzieckich w Hajnówce

Dworzec kolejki w Hajnowce

Wjeżdżamy na trasę do Bialowieży... gdzie króluje żubr...

Wjeżdżamy do Puszczy Białowieskiej

Hajnówka centrum

W połowie drogi do Białowieży w sercu puszczy napotykamy pomnik żubra ustawiony na pamiątkę polowania cara Aleksandra II

Pomnik Żubra odlany na pamiątkę polowania przez cara Aleksandra II

Pamiatkowy pomnik

Docieramy do Białowieży uzupełniamy zapasy wody na jutro podziwiamy zachód słońca nad Puszczą Białowieską i do pensjonatu Unikat gdzie czekają na nas ciepłe pokoje suszarnia i izotoniki...

Białowieża cerkiew

Uzupełniamy zapasy wody na jutro

Białowieża zachód słońca

Gniazdo bocianie o zachodzie słonca w Białowieży

Dotarliśmy tutaj śpimy

W dzisiejszym dniu naliczyliśmy 39 zamieszkałych gniazd bocianich co daje 78 bocianów...

Wszystkie zdjęcia z II etapu Zambrów - Białowieża...

pepperoni pizza | 12:05 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Fajna relacja i pasja. Mój rower czeka na lepsze czasy (roweru) które może kiedyś nadejdą. Cieszymy się, że samakowała pizza i zapraszamy do kolejnych odwiedzin. Pozdrawiamy.
hombredelrio
| 21:54 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Ciekawe te cerkwie... tak daleko to nie zajadę, ale żubry też prawie miałem w majówkę.
rmk
| 13:14 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Zdjęcie bociana po prostu piękne.
davidbaluch
| 10:29 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Piękna fotografia bociana na tle zachodu słońca. I cała wycieczka niesamowita
Jarro
| 09:07 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Piękna wycieczka, z niecierpliwością czekam na relację z dalszych etapów :)
| 20:38 środa, 7 maja 2014 | linkuj Drugi odcinek równie fascynujący :) Leszek tylko to udogodnienie dla rowerzystów wygląda mi na pełne :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa marli