• Sprzęt Cube Tonopah

Szlak Piastowski III etap

Środa, 28 sierpnia 2013 · dodano: 02.09.2013 | Komentarze 2

Słoneczko rano zagląda do pokoju i czas wstawać ....śniadanko i w trasę na dalszą część Szlaku Piastowskiego...o poranku zwiedzamy Żnin...przed nami dość długi odcinek przez Inowrocław, Kruszwicę do Gniezna...
Dzisiaj będzie również co zwiedzać...jedziemy do Lubstronia zobaczyć pałac dalej do Barcina i Pakości po drodze na chwilę zatrzymujemy się Piechcinie i oglądamy pałac...W Pakości oglądamy stacje Kalwarii Pakoskiej i do Inowrocławia...
W Inowrocławiu na rynku uzupełniamy kalorie i do Kruszwicy. W Kruszwicy zwiedzmy Mysią Wieżę i Kolegiatę Piotra i Pawła...
Dalej już z wiaterkiem do Strzelna i Mogilna gdzie w sympatycznej "Józefinie" posilamy się smacznym obiadkiem /polecamy ceny przystępne a jedzonko paluszki lizać/...
Z Mogilna przez Trzemeszno do Gniezna gdzie docieramy około godziny 20:30 ...kwaterujemy się w hotelu Adalbertus położonym przy katedrze /polecamy ten hotel cena 76 zł ze śniadaniem ...super położenie i garaż na rowery/
Dzisiejsza trasa to: Żnin-Lubstroń-Barcin-Pakość-Inowrocław-Kruszwica-Strzelno-Mogilno-Trzemeszno-Gniezno

Godz.06:30 wschód słońca nad Żninem widziany z hotelu © jewti

Hotel Martina miejsce naszego noclegu © jewti

Kościół w Żninie © jewti

Centrum Żnina © jewti

Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie © jewti

Dworzec żninskiej kolejki wąskotorowej © jewti

Cukrownia w Żninie © jewti

Klasztor w Mogilnie © jewti

Opactwo Benedektynów w Mogilnie © jewti

"Józefina" w Mogilnie - jedzonko pychotka....polecamy © jewti

Słoneczko zbiera się ku zachodowi © jewti

Zachód słońca w pobliżu Gniezna © jewti

Gniezno wieczorową porą © jewti

Wszystkie zdjęcia z III etapu Szlaku Piastowskiego...