• Sprzęt Cube Tonopah

Kierunek Nowe Warpno....

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 8

Trzy dni odpoczynku po Kaszebach to wystarczająco...trzeba troszkę pokręcić korbą przed maratonem gryfickim...
Ponieważ chciałem sprawdzić jak daleko posunęły się prace remontowe drogi Dobieszczyn-Nowe Warpno to na dzisiaj obrałem ten kierunek...
Wrzuciłem post na forum RS i na Głębokim stawiło się nas siedmiu...co niektórzy się przestraszyli widząc na głębokim zbiórkę szosowców...w okolicach Bartoszewa odbił od nas Piotrek twierdząc że jak by miał jeździć z taką prędkością to kupiłby sobie motorek...
W dalszą trasę pokręciliśmy już w szóstkę...
Pierwszy dłuższy przystanek to zwiedzanie pałacyku w Karsznie gdzie spotkaliśmy znajomą Tuni z Polic, która zapraszała nas na rzeźbiarski plener od 17 czerwca...
Następnie Nowe Warpno promenada i rynek coś pięknego warto zobaczyć...krótko do portu ...powieszenie plakatu o święcie cyklicznym i kierunek do Podgrodzia...
Niestety telefony wyrwały nam następnych dwóch kolegów... jak to było fajnie jak nie było smyczy komórkowej...
Zwiedziliśmy Podgrodzie i leśną ścieżką udaliśmy się do Rieth przekraczając granicę na Myśliborce...
W Rieth marina i rzut oka na pałac i dalej w trasę do Hitersee...po drodze w Ludwighof platforma widokowa...
Następnie niemieckimi drogami rowerowymi do Blankensee i dalej Buk-Dobra-Bezrzecze i Szczecin
Jakie było moje zdziwienie jak dotarłem w okolice 26 kwietnia i zobaczyłem duś=że kałuże po ulewnych opadach...nas nie zmoczyło nie spadła ani jedna kropelka deszczu...pogoda była wspaniała...

Spotkanie na Głębokim © jewti

Ekipa kolarska...co nie którzy już się przestraszyli © jewti

Przed Bartoszewem odłącza Piotrek © jewti

Kościół w Nowym Warpnie © jewti

Na promenadzie w Nowym Warpnie © jewti

Wieża widokowa w Nowym Warpnie © jewti

Leszek na bocianim gnieździe © jewti

Widok na Alt Warp © jewti

Na promenadzie można zagrać w szachy © jewti

Próba wodowania przez Pawła © jewti

Nowe Warpno - port © jewti

Ratusz w Nowym Warpnie © jewti

Przylepiamy plakat Swięta Cyklicznego na słupie w Nowym Warpnie...może ktoś przyjedzie © jewti

W Nowym Warpnie odbija dwóch kolegów © jewti

Przekraczamy granicę © jewti

Graniczna rzeka Myśliborka © jewti

Zegar słoneczny w Rieth © jewti

Paweł nie rozstaje się z rowerkiem © jewti

Marina w Rieth © jewti

Wyścigi Michała i Pawła...kto pierwszy © jewti

Kościół w Hintersee © jewti

Na rozstaju dróg © jewti

Dzięki całej ekipie za super towarzystwo na dzisiejszej wycieczce...

Dzisiaj to był też dzień padania baterii najpierw w telefonie później w aparacie...

/2196375

Link do wszystkich zdjęć....

Link do trasy z GPS Timex IronMan...

Zdzisław | 16:47 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Witam zrobiliście kawał dobrej roboty pokazując jak pięknie jest w naszym kraju sąsiadów za miedzą .Pozdrawiam były mieszkaniec Nowego Warpna i budowniczy wieży widokowej. (też rowerzysta wraz z żoną)
siwobrody
| 17:37 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Coraz piękniej i u nas.
Jeszcze trochę podreperuje zdrowie i razem tam się wybierzemy.
Tylko ................... trochę wolniejszym tempem.
tunislawa
| 10:26 piątek, 31 maja 2013 | linkuj no co Ty Lechu .....przecież wy mnie nie dogonicie ! :))))
jewti
| 08:07 piątek, 31 maja 2013 | linkuj Małgosiu w Nowym Warpnie to dopiero pierwszy etap....Tunia chcemy odwiedzić plener rzeźbiarski przypuszczalnie 19 czerwca do południa - zapraszamy do wspólnego pokręcenia...
tunislawa
| 20:44 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj no tak ! ..to Ewunia ! Tez ją serdecznie pozdrawiam ...fajnie ,że tam zajrzeliście ....część pałacu nalezy do ich Stowarzyszenia Artystycznego ....i ...oj dzieje się na plenerach ..ale ja tu nie jeżdżę ...czasem ich odwiedzam :)))
rowerzystka
| 20:39 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj Nowe Warpno dobrze wykorzystało kasę
| 19:51 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj Leszek tym razem widzę że nie jechałeś ścigaczem ?? :)
srk23
| 19:37 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj Faktycznie, zarąbista promenada i tak szczerze mówiąc to całe Nowe Warpno zmienia się na korzyść...nie muszą wstydzić się przed Altwarp (tylko gdyby tam można było kupić dobrą "Rybułę" na miarę ich Fischbrötchen)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw