• Sprzęt Cube Tonopah

Dookoła Zalewu cz.II Międzyzdroje-Wolin-Stepnica-Goleniów-Szczecin

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 4

Drugi dzień rano śniadanko i kawka w Międzyzdrojach i o 09:00 na trasę do Szczecina...zdzwaniamy się z grupą nocującą w Swinoujściu i umawiamy się na spotkanie w na stacji BP w Wolinie...
Po przybyciu reszty grupy kawka i dalej w trasę do Stepnicy gdzie dłuższa przerwa na posiłek...następnie Goleniów - Pucice i Szczecin...

O 9:00 ruszamy z Międzyzdrojów... © jewti

W wolinie czekamy na resztę grupy... © jewti

Przerwa na kawkę w Wolinie... © jewti

Jeszcze rzut oka na dalszą trasę... © jewti

Na trasie... © jewti

Na trasie w Pucicach... © jewti

To już Szczecin... © jewti

Szczecin... © jewti

Pogoda w drugim dniu rewelacja cały czas słoneczko i nie duży wiaterek ....

Trzeba przyznać że organizacyjnie Paweł stanął na wysokości zadania trasa opracowana super zabezpieczenie techniczne również...cały czas towarzyszył nam samochód serwisowy gdzie można było zostawić część bagażu...

My z tego względu, że Ewa jechała no szosie to w większości jechaliśmy asfaltami unikając terenowej jazdy.
Miło było poznać nowych zakręconych rowerzystów i sympatyczne rowerzystki...
Do zobaczenia na IV edycji w 2014r.