• Sprzęt Cube Tonopah

Dookoła Zalewu cz. I Szczecin -Dobieszczyn-Uckermunde-Anklam-Usedom-Bansin-Ahlbeck-Świnoujście-Międzyzdroje

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 3

Nic nie wskazywało, że wybiorę się na objazd zalewu...ale życie płata różne figle miałem jechać na weekend w góry lecz niespodziewana awaria pojazdu mnie uziemiła...
W piątek "telefon do przyjaciela" i decyzja jedziemy ...spanie robimy w Międzyzdrojach...Trudno było tak wcześnie wstać...przed szóstą byliśmy już na Głębokim i 6:15 ruszyliśmy w na trasę...w Tanowie dołączyły do nas rowerzyści z Polic. Pierwsza krótka przerwa na granicy w Dobieszczynie i dalej do Uckermunde - Anklam - Usedom - Bansin do Swinoujścia...Na granicy w Swinoujściu tradycyjne zdjątko i my dalej do Międzyzdrojów...

06:15 startujemy z Głębokiego... © jewti

Tradycyjne zdjątko na Granicy w Dobieszczynie... © jewti

Kawka i marcepanowe ciasto w Uckermunde... © jewti

Przerwa w Uckermunde... © jewti

Chwila przerwy na trasie... © jewti

Przerwa w Anklam... © jewti

To już Swinoujście... © jewti

Na promie... © jewti

I upragnine Międzyzdroje... © jewti

Wieczorny spacerek na molo... © jewti

Pogoda była różna słońce i lekki deszczyk za to wiaterek sprzyjający...ale zdecydowanie lepsza jak w Szczecinie...
Po przyjeździe do Międzyzdrojów udaliśmy się na obiadokolację do "Nemo" na promenadzie super jedzonko...przystępne ceny, a zupa rybna rewelacja...polecamy...

Zdjecia z pierwszego dnia...