• Sprzęt Cube Tonopah

Zabłyśnij na Drodze - Szczecińska Masa Krytyczna

Piątek, 30 listopada 2012 · dodano: 30.11.2012 | Komentarze 8

Dzisiaj jest Świetlana Szczecińska Masa Krytyczna – Zabłyśnij na Drodze…
Postanawiam się teleportować do Szczecina….poranek w Karpaczu śnieżny…trzeba oczyścić samochód…odskrobać szyby….załadować rowerek i w trasę…do Cottbus śnieżyca…dalej już super…
Około 16:00 byłem już w Szczecinie …temperatura nie zachęcała do jazdy rowerowej, ale na masę to trzeba pojechać tym bardziej, że to już mój ostatni wyjazd rowerowy… najwyższy czas przesiąść się na nartki i tak aż do wiosny…

Poranek w Karpaczu... © jewti

Na trasie teleportacji.... © jewti

Na trasie teleportacji do Szczecina... © jewti

Tunia jak zwykle uśmiechnięta i zadowolona... © jewti

Zabłyśnij na drodze... © jewti

Zbieranie nakrętek i darów do "Szlachetnej Paczki"... © jewti

Na trasie masy... © jewti

Jana i Artur na trsie masy... © jewti

Wspólna fotka na zakończenie masy... © jewti

Czas pożegnać rowerzystki i rowerzystów...do spotkania w 2013 roku na wiosnę... © jewti

Wszystkie zdjęcia z dzisiejszej masy...

Dzięki wszystkim rowerzyskom i rowerzystom za wspólne wycieczki i wspólne maratony w tym roku...do spotkania na wiosnę 2013 roku...teraz przesiadam się na nartki...

jewti
| 08:49 środa, 5 grudnia 2012 | linkuj Wojtek w planach mam poniedziałek....
| 21:06 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj To kiedy teleportujesz się spowrotem do Karpacza ?? :)
tunislawa
| 16:51 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj jeszcze raz zycze Ci samych wspaniałości na stoku narciarskim , spokojnych świąt ...i do wiosny !!!! :))))
vonZan
| 11:30 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj Leszku mam wrażenie, że to Ty przywiozłeś tutaj zimę ;)
Jaszek
| 21:50 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Lechu! Zabieraj ten śnieg z powrotem do Karpacza ;-)

Ja na szczęście nie mam nart i pozostaje mi rowerek na całą zimę ;-)

Nefre
| 21:41 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj W Karpaczu pięknie się zrobiło - śniegowo:)))
siwobrody
| 21:14 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Chciałem , naprawdę ale dojechałem do Szczecina po 18,20.
Zanim rozwiozłem uczestników szkolenia ( w Poznaniu) po mieście i przyjechałem na plac Lotników tfu - Rowerzystów to było już po imprezie.
A tak miałem nadzieję na spotkanie.
Jana
| 20:58 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Fantastycznie dzisiaj było i pogoda nas oszczędziła...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziej