• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

Szczecińska jesień z rowerowego siodełka Szczecin-Tanowo-Dobieszczyn-Blankensee-Łęgi-Dobra-Bartoszewo-Bezrzecze- Szczecin

Niedziela, 28 października 2012 · dodano: 28.10.2012 | Komentarze 7

Na niedzielny rowerowy wypadzik umówiłem się z Głębokim z Leszkiem dołączyła do nas jeszcze Ania i wspólnie pojechaliśmy na trasę podziwiać uroki szczecińskiej jesieni..
Cześciowo zrobiliśmy trasę po Niemczech od Hitersee do Blankensee pogoda nam dopisała widoki również...W Dobrej wypiliśmy kawkę i ruszyliśmy do Bartoszewa gdzie mieliśmy sie spotkać z Janą, Arturem i Siwobrodym...na rondzie w Dobrej spotkaliśmy Miha...namówiliśmy go na dalszą jazdę z nami obiecując że nie przekraczamy 25 km/godz, ale Mihu tak sie rozbujał, że jechaliśmy w granicach 28 km/godz...W Bartoszewie przy kawce i ciachach przegadaliśmy ponad dodzinę i czas było wrać ponieważ robiło sie coraz zimniej i zmierzchało...
szczecińska jesień jest równie piękna jak ta w górach....

Jesienne Jasne Błonia... © jewti

Ustalanie trasy powrotu do Szczecina... © jewti

Jana z Arturem - Bezrzecze... © jewti

Zachód słońca - Bezrzecze... © jewti

Wszystkie zdjęcia z dzisiejszej wycieczki...

akacja68
| 07:12 wtorek, 30 października 2012 | linkuj Najlepsze są te kaski przyrośnięte do głowy. We wrześniu zastanawiałam się, kiedy w swoim kasku na lekcje wpadnę, bo zapomnę, że go mam na głowie:)
Nefre
| 22:20 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Piękne jesienne fotki, takie wyraźne kolory jesieni:)))
mih
| 22:13 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Spoko jak powiedzieli, że zwolnią, tak zrobili i nie oszukali :) Fajnie, ze takiego słabeusza po drodze zabraliście, się poczułem miło. Twój aparat pogrubia strasznie, co Ty kupiłeś :p
Jana
| 22:02 niedziela, 28 października 2012 | linkuj ... tak, tak Tunia - Jewti potrafi się dostosować :-)
jewti
| 21:54 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Aż takimi kosami to nie jesteśmy potrafimy się dostosować do wolniejszych....zapraszamy Tunia...
| 21:52 niedziela, 28 października 2012 | linkuj fajne zdjęcia Leszek :)
tunislawa
| 21:40 niedziela, 28 października 2012 | linkuj urocza wycieczka ...ale ja poczekam ,az zmienicie rowery na normalniejsze ....może wtedy też gdzieś z Wami ....ha ha ! :) Pozdrowionka dla wszystkich ! :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przep