• Sprzęt Cube Tonopah

Wyprawa Szwecja-Dania-Niemcy etap V Nykobing-Gedser-Rostok-Gustrow

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 03.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiejszy V etap naszej wyprawy to dwa kraje Dania i Niemcy...Szukujemy się do wyjazdu z myślą, że w końcu wiatr się zmieni...Do promu mamy ok 30 km odbija o godzine 11:00...Spokojnie ruszamy w trasę do Gedser...

Przygotowani do startu do V etapu... © jewti

Nykobing - Na trasie B-KO... © jewti

Do Gedser przjeżdżamy o 10:30 wykupujemy bilet na prom - to wydatek 100DKK osoba+rower - i na nabrzeże gdzie czeka już spora grupka sakwiarzy...

ładujemy się na prom w Gedser i do Rostoku... © jewti

Żegnamy wietrzną Danię z myślą że w Niemczech będzie mniej wiało... © jewti

Po dwóch godzinach rejsu wpływamy do Rostock...wiatr jakby ucichł...

Wpływamy do Rostock... © jewti

Nie mamy żadnego problemu z wyjazdem z bazy promowej i dalej przez Rostock trasa oznaczona bardzo dobrze i czytelnie można nawigować bez mapy nie to co w Danii...

Na trasie B-KO...Rostock © jewti

Na trasie B-KO...nabrzeża w Rostock © jewti

Na trasie B-KO...Schwaan © jewti

Na trasie B-KO...Butzow © jewti

Wieczorkiem docieramy do Gustrow gdzie mamy zaplanowany nocleg...

Zamek w Gustrow © jewti

Specjalne pomieszczenie do przechowywania rowerów w Bike Hotel w Gustrow © jewti