• Sprzęt Cube Tonopah

Dookoła jez. Miedwie - objazd trasy maratonu

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 8

Na forum RS zobaczyłem wpis, że w niedzielę jest objad trasy maratonu dookoła jez. Miedwie jako że nie byłem rowerkiem w tym terenie postanowiłem dołączyć do sympatyków tego objazdu....
Zdecydowałem się na wyjazd do Morzyczyna samochodem i dalej rowerem dołączyli do mnie Siwobrody, Jurat z synem i Marcin... Umówiliśmy się na 8:45 koło fontan przy Piłsudzkiego... oczywiście Siwobrody nie mógł dospać i już czekał...

Spotkanie o 8:45 jak zwykle pierwszy był Siwobrody...ten to ma kondycję...już z samego rana... © jewti

Po przyjeździe na miejsce spotkaliśmy Marzenę, Ewę i Roberta po chwili dojechał Janusz i młody od Trendixa...pojawili się również Jaszkowie...i tak zebrała się nas spora grupka szczecińska...

Sposoby dotarcia i przewozu rowerów były różne... © jewti

My też na miejsce dotarliśmy samochodem... © jewti

i po rozładowaniu rowerów spokojnie czekaliśmy na resztę uczestników... © jewti

Tylko dziewczyny coś na boku knuły i namawiały nas do spokojnej jazdy...co później w ich wykonaniu to było dopiero tempo... © jewti

Po uzgodnieniach jak jedziemy spokojnie oczekiwaliśmy na start...i tutaj młody zdradził powód nieobecności Wojtka - "jak wyjeżdżałem to tata jeszcze spał.".. © jewti

Marcin zauważył Jaszków..także i nasza rowerowa rodzina się powiększyła... © jewti

Mieliśmy chwilę czasu aby naciszyć się widokiem mariny i prowadzonych zajęć w sportach wodnych... © jewti

Rodzina łabądków totalnie nas olała...nic sobie nie robiąc z naszych dzwonków... © jewti

Jeszcze przed startem Robert z Krzysiem opracowali strategię zdobywania piaszczystych górek na trasie... © jewti

Zebrała się nas spora grupka...jak mówili organizatorzy 214 rowerzystów...to sporo... © jewti

Zbliżenie na naszą szczecińską ekipę.... © jewti

Na trasie objazdu maratonu... © jewti

Po przyjeździe czekał na nas wyśmienity poczęstunek...kiełbaska, skrzydełka, kawa i herbata...tym razem sernika nie było... © jewti

Pomimo że nie bylo sernika...cukier uzupełniłem innym sposobem... © jewti

Krzysiu z Wojtkiem też uzupełniali "słód".... © jewti

Dziewczyny omawiły już strategię jazdy na maratonie.... © jewti

A tak wogóle to dzisiejsza rowerowa niedziela upłynęła nam pod hasłem "PODZIEL SIĘ"... © jewti

Dzięki wszystkim za wpaniałe towarzystwo i dobry humor....do nastepnego razu...

Wszystkie zjęcia Tutaj

Takie niewinne zdjęcie a ile róznych skojarzeń...a w zasadzie chodziło o przypomnienie "PODZIEL SIĘ DROGĄ" ...ja się nią dzieliłem szczególnie z Siwobrodym dająć mu tą część z piaseczkiem...