• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

Miała być następna życiówka - ale wyszło jak wyszło

Środa, 25 czerwca 2014 · dodano: 26.06.2014 | Komentarze 5

Zaplanowaliśmy z Tomkiem wypad na następną życiówkę w ciągu 48 przejechać 750 km - ale wyszło jak wyszło....
Zimno wykończyło dwie armie...i wykończyło nas...skostniali i pociągający nosami siedzimy na Statoilu w Kołobrzegu ...gorąca kawa i hotdogi...poddajemy się ...
Przerywany dalszą jazdę i wracamy ppciągiem do Szczecina....nic na siłę....najniższa temperatura to 1stopień...Miał być rekord ale czasami trzeba odpuścić...
W ciągu doby zrobilśmy połowę trasy teoretycznie możliwe jest to do wykonania ale nie przy tych zimnych nocnych mgłach i niskich temperaturach...

Na starcie godzina 04:00

Sniadanko w Anklam
Śniadanko w Anklam

Nabrzeże w Wolgascie...
Wolgast nabrzeże

Most zwodzony w Wolgascie...
Most zwodzony w Wolgascie

Czekamy na przeprawę...
Czekamy na przeprawę w Wolgascie

W Swinoujściu polecamy restauracyjkę "Magiczna Spiżarnia" blisko promu...lokal przyjazny rowerzystom i przepyszne starpolskie jedzonko...nie daleko promu..
Zdecydowanie nie polecamy serwisu rowerowego Kowalewski gdzie powiedziano nam że na wyminę dętek to trzeba czekać dwa tygodnie a pan był szczególnie opryskliwy...chcieliśmy w tym czasie zjeść obiadek aby nie tracić czasu ...zrobiono nam to od ręki w serwisie Gianta...

Polecamy tą knajpkę w Swinoujściu

Trasa naszej jazdy: Szczecin-Krackow-Ueckermunde-Anklam-Wolgast-Swinoujście-Międzywodzie-Wolin-Golczewo-Kamień Pomorski-Dziwnówek-Trzebiatów-Kołobrzeg...