• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

24 godziny rowerowej jazdy - cel 450 km...

Piątek, 6 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 15

Od dawna kiełkował pomysł sprawdzenia się i walki z własną słabością...analiza pogody i decyzja walczymy  06 czerwca...

Omówiliśmy z Tomkiem planowaną trasę, którą i tak skorygowaliśmy podczs jazdy... celem było że w ciągu 24 godzin licząc od staru z przerwami osiągniemy 450 km...

06 czerwiec godz. 06:00 spotkanie przy fontannach...fotka i startujemy...cel jazda przez 24 godz. i pokonanie 450 km...Częściowo bo od Nowogardu do Rymania towarzyszył nam Marek Zadworny z Gryfic...w Gryficach ugościł nas kawką i skoordynował naszą trasę ...dzięki za trafne wskazówki...Pozostałą część już tylko we dwójkę Tomaszem Gapińskim... nie samą jazdą się żyje od czasu do czasu trzeba było coś zjeść i odpocząć... obiadek zjedliśmy w Trzebiatowie w barze "Korytko" szczerze polecamy ten bar super jedzonko i miła obsługa...odpoczęliśmy troszkę i podładowali aku w telefonach...druga większa przerwa kolacyjna to w Wolinie na stacji BP tutaj dłuższy popas ...jedzonko wyśmienite...przygotowanie do jazdy nocnej i w drogę...Plan osiągnęliśmy 07 czerwca o godzinie 05:45 czyli 15 min przed czasem ze średnią 24,7 km/godz...Na spotkanie z nami wyjechali chłopacy z Gryfusa i Mirek Skupiński z Polic dzięki im za to...trasa bez problemów oprócz jednej szprychy i złapanej gumy ...w sumie według licznika przekręciliśmy 492 km...śniadanko i izotoniki już w domu...

Startujemy jest 06 czerwiec godz. 06:10
Starujemy na 24 godz

Spotkanie z Markiem

W Rymaniu Marek nas opuszcza i wraca do Gryfic a my na Kołobrzeg...
Rymań rozstanie z Markiem

Bar "Korytko" w Trzebiatowie - polecamy...super jedzonko i miła obsługa...
Bar

Odpoczynek na trasie

Etap jazdy nocnej od Wolina do Uckermunde...
Etap jazdy nocnej

Chwila wytchnienia na trasie ...już świta
Chila wytchnienia na trsie

Glashotte cel osiągnięty
Cel osiągnięty

Spotkanie z chłopakami z Gryfusa...
Spotkanie z chłopakami z Gryfusa

Ponieważ z założenia nie była to wycieczka fotograficzna a i tempo jazdy mało fotograficzne... to i zdjęć mało...oj a było co focić ...szczególnie wschód słońca i poranne mgły...nie wspomnę już o innych obiektach...warto tą trasą pojechać wycieczkowo...
Zdjęcia

Jak na razie to taka moja życiówka...jak będzie dalej czas pokaże...