• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

DDR-ką "Po nasypie kolejki wąskotorowej" odcinek Kołobrzeg-Gościno-Rymań

Środa, 21 maja 2014 · dodano: 22.05.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj następny odcinek DDR-ki z Kołobrzegu do Rymania...super zrobiony....tylko w Gościnie brak jakiegokolwiek znaku a ścieżka słabo widoczna...ale dzięki miejscowym trafiłem na właściwy tor i pognałem do Rymania...

DDR-ka po nasypie kolejki

Kościół w Rymaniu

DDR-ka do Rymania

dornfeld
| 17:48 piątek, 23 maja 2014 | linkuj Jechałem tam we wtorek, zapraszam na moją relację, napisałem też uwagi w sprawie Gościna i dębu Bogusława i otrzymałem już odpowiedź, oto fragment

"Miło nam że ścieżka rowerowa cieszy się coraz większą popularnością.
Ja Pan słusznie zauważył w swojej relacji z wycieczki, brak połączenia ścieżek rowerowych w Gościnie, wynika z trwającej w mieście budowy obwodnicy.
Po zrealizowaniu inwestycji Gmina ma połączyć cztery odcinki ścieżki rowerowej.
Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty przygotował tablice, na których są (były) oznaczone wszystkie odcinki ścieżki rowerowej na tle planu Miasta Gościna.
Znaki umieszczone zostały na każdym z odcinków, przed wjazdem do Gościna.
Niestety, dwa znaki, od strony Kołobrzegu i od strony Trzynika, Pławęcina zostały zniszczone i musiały zostać zdemontowane.
Z informacji, które otrzymałem mają być powieszone na początku czerwca. (W załączeniu przesyłam mapkę, która była na znakach).
Co do błędnie oznakowanej atrakcji, niestety ma Pan rację i postaramy się to jak najszybciej zmienić. " Pozdrawiam
tunislawa
| 22:35 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj rzeczywiście super ściezka ! żeby już nam podobną zrobili !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sudoc