• Sprzęt Cube Tonopah

II Rowerowy Hubertus - "Pogoń za Lisem"

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 10.11.2013 | Komentarze 14

Dzisiaj przy wydatnej pomocy Madbike organizowaliśmy II Rowerowego Hubertusa - "Pogoń za Lisem" a tak dokładnie to za lisicą... na umówione spotkanie o godzinie 11:00 na Głębokim stawiło się ok 50 myśliwych żądnych oskórowania lisa...
W oczekiwaniu na odtrąbienie początku gonitwy podziwialiśmy szczecińskich morsów...nie narzekali że jest zimno... pogoda im i nam dopisała...
Po wykonaniu pamiątkowej fotki ruszyła pogoń zbierając po drodze ślady lisicy które doprowadziły do matecznika.
Pogoń była zacięta tandemy nie dawały się wyprzedzić...w końcu trzeba było uszkodzić tandem Siwobrodego, aby inni mieli szanse...
Królem polowania na lisicę został Paweł... który w nagrodę dostał na rok lisicę do karmienia....
W zaprzyjaźnionej Gospodzie Zjawa w Sławoszewie odbyła się biesiada myśliwska... na której uhonorowano wszystkich którzy znaleźli ślady lisicy...również i innych rozsławiających dobre imię "Szczecina na Rowerach"
Przy ognisku było ciepło i smacznie ... w gospodzie można było pooglądać slajdy z wypraw i maratonów w których brał udział "Szczecin na Rowerach"

Spotkanie na Głębokim © jewti

Szczecińskie Morsy podczs kąpieli na Głębokim © jewti

II Rowerowy Hubertus rozpoczęty pamiątkową fotką © jewti

Radość na trasie © jewti

Tandem się nie daje © jewti

Na trasie pogoni za lisem © jewti

Gdzie ten lis © jewti

Szukamy lisa © jewti

Lisica została pojmana © jewti

Krół polowania z lisicą © jewti

Szybki serwis tandemu © jewti

Król i jego trofeum © jewti

Każdy chciał zdjątko z lisicą - chyba nic dziwnego © jewti

Król z przechodnią statuetką © jewti

Podziękowania dla lisicy © jewti

Teraz mi zima nie straszna © jewti

Odbieramy nagrody za znalezione ślady lisa © jewti

Ja też znalazłem © jewti

Specjalna nagroda dla Tomka - ogrzewacz żelowy na pewną część ciała która mu marznie © jewti

Andrzej przejechał prawie 14 tys km w tym roku i otrzymał od nas zestaw koksujący dla koksa © jewti

Myśliwska biesiada przy ognisku © jewti

Było ciepło i smacznie © jewti

Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w naszej wspólnej zabawie...
Szczególnie dziękuję fundatorom nagród:
- Szczecin na Rowerach
- Sklep Rowerowy Madbike
- Warzywa i Owoce Hurt i Detal Ewa i Tomasz Gapińscy
Statuetka przechodnia prezentowana jest w sklepie rowerowym Madbike wraz ze zdjęciami Królów Polowania...

Więcej zdjęć z imprezy....
/2196375

Peio
| 19:43 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Świetna impreza. Szkoda, że pech nie pozwolił nam uczestniczyć. Gratulacje dla organizatorów!
jewti
| 18:26 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Każdy dołożył swoją cegiełkę do organizacji jedni osbistą pomocą inni swoją obecnością.... I za to Wam serdecznie dziękuję... Bez Was nie dałbym rady... W zespole siła i moc....
ernir | 22:13 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Świetnie się bawiłem :-) A śledzik ze śliwkami w Zjawie to zjawisko!
Jarro
| 19:10 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Impreza świetna, do zobaczenia przy następnej okazji.
tunislawa
| 14:07 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj a ja tylko mogę podejrzewać ,ze było super ! :)
abarth
| 11:40 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Nie będąc oryginalny - super impreza, do zobaczenia za rok! ;)
srk23
| 08:50 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Przyłączam się do słów pozostałych uczestników...było naprawdę SUPER.
davidbaluch
| 07:33 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Świetna impreza. Ja niestety nie mogłem. Niedziela poza Szczecinem :-(
siwobrody
| 01:24 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Wielkie, WIELKIE podziękowania dla Ciebie za organizację , prowadzenie i przeprowadzenie całej imprezy.
Lechu jesteś Wielki.
A o najpiękniejszej "lisicy " jaką spotkałem to nawet nie wspomnę .
Bo jej mąż to już na drugi rok pewnie jej nie wypuści z " nory" .
Nefre
| 22:47 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Super impreza , gratuluję Wam pomysłu)))
Pawel1978
| 22:44 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Szkoda,że następna wspólna zabawa z lisicą dopiero za rok :)
Nefre
| 22:36 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Super impreza , gratuluję Wam pomysłu)))
| 20:14 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Leszek i cóż tu dodać?? napiszę jak na fejsie było SUPER :) Wielkie dzięki :)
Jana
| 20:09 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Super impreza nam wyszła !!! Dzięki Lechu !!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz