• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

Dwa tramwaje Podgórzyn i Jelenia Gora i reszta przy okazji - 7500 przekroczone

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 9

Dwa tramwaje jeden w Podgórzynie drugi w Jeleniej Górze to cel dzisiejszej wycieczki….reszta to była po drodze
Troszkę się dzisiaj powspinałem po górkach…maksymalna wysokość jaką osiągnąłem dzisiaj to 899 m n.p.m.
Dzisiejsza trasa: Karpacz-Górny Karpacz-Sosnówka-Borowice-Podgórzyn-Sobieszow-Pakoszów-Piechowice-Wojcieszyce-Cieplice-Jelenia Góra-łomnica-Mysłakowice-Miłków-Karpacz

Hotel Gołębiewski w Karpaczu © jewti

Dom tyrolski w Mysłakowicach © jewti

Pałac w Miłkowie © jewti

Budowa domu na głowie w Miłkowie © jewti

Przekroczyłem w tym sezonie wiosenno-letnim i jesiennym 7500 km mam nadzieję że sezon 2013 zamknę liczbą 8000 km

Wszystkie zdjęcia z wycieczki...
/2196375

Peio
| 18:40 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Świetne fotki, gratuluję dystansu!
siwobrody
| 16:53 czwartek, 31 października 2013 | linkuj Gratuluję przekroczenia 7,5 tyś.
I jestem ciekaw czy kiedyś zabierzesz mnie w tamte okolice?
tunislawa
| 15:22 niedziela, 27 października 2013 | linkuj ale się naoglądałam ..pieknie tam ..i ta jesień i te pałace i te kościółki ...i te widoki ...no i te tramwaje ..jakby z księżyca :))))))
akacja68
| 11:39 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Hotel Gołębiewski to koszmarek Karpacza, br...
Czy biegałeś dookoła kaplicy św. Anny? Moje dzieci do dziś wspominaja , jak z wodą w ustach dookoła kaplicy biegały ;)
Wycieczka musiała być cudna.
No i te 7500 robi wrażenie :)
srk23
| 07:10 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Mieliśmy obaj wspaniałą pogodę, lecz Ty piękniejsze tereny do zwiedzania...najważniejsze że dzień spędzony na rowerach (przy okazji piękny dystans w tym roku zliczyłeś)
davidbaluch
| 05:28 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Ale piękna pogoda. I kto by pomyślał, że można na koniec października urlop planować.
Nefre
| 22:55 sobota, 26 października 2013 | linkuj Jak zwykle piękna wycieczka i super fotorelacja. Czuję się jakbym tam była....ogladając fotki, może na narty przyjadę w końcu....
| 21:45 sobota, 26 października 2013 | linkuj Super wycieczka i super zdjęcia, ale i tak szkoda że Cię z nami nie było :)
mors
| 20:53 sobota, 26 października 2013 | linkuj Przyjemna i bogata fotorelacja, wielu miejsc nie znałem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawid