• Sprzęt Cube Tonopah

Rowerkiem na poszukiwanie jesieni - Krugsdorf

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 8

Dzisiaj wybraliśmy się na poszukiwanie jesieni…organizatorem wycieczki był Andrzej...
Na Głębokim stawiło się 12 rowerzystów i jedna rowerzystka niezawodna VonZan czyli Ania…

Po drodze dołączył do nas Siwobrody i pognaliśmy po trasie Pilichowo-Bartoszewo-Sławoszewo-Dobra-Buk tutaj pierwszy przystanek i żegnamy Siwobrodego, który stwierdził że tandem narzuca za duże tempo i wraca…

Przerwa w Buku © jewti

My pognaliśmy dalej zaplanowaną trasą do Blankensee-Mewegen-Rothenklempenow-Koblentz-Krugsdorf-Boock-Blankensee-Dobra-Wołczkowo
Odwiedziliśmy po drodze dwa jeziorka.. .pałacyk w Krugsdorf oraz wiatrak w Boock.
Ze Zbyszkiem popróbowaliśmy jazdy na tandemie… oj nie było łatwo… ale kto wie może w przyszły m sezonie maraton na tandemie…

Na granicy w Blankensee © jewti

Jesień w Mewegen © jewti

Kościół w Mewegen © jewti

Na jesiennej trasie © jewti

Budownictwo ryglowe © jewti

Popoas nad jez. Haussee © jewti

Jezioro Haussee © jewti

Takie kanie spotkaliśmy po drodze © jewti

Kolory jesieni © jewti

Stadko żurawi © jewti

Nad jez. Kiessee © jewti

Tandemowa próba © jewti

Przed pałacem w Krugsdorf © jewti

Pałac w Krugsdorf © jewti

Barwy jesieni Dobra - Wołczkowo © jewti

Oczywiście tradycyjnie na zakończenie wycieczki kawa i ciacho tym razem w Wołczkowie…

Kawa i ciacho w Wołczkowie © jewti

W kawiarence w Wołczkowie © jewti

Lustrzane odbicie © jewti

Dzięki wszystkim za wspólne pokręcenie korba… szczególnie dla tandemu Andrzeja za pomysłi organizację… było super…

Zdjątka z wycieczki
/2196375

Gość Monika | 15:30 środa, 16 października 2013 | linkuj Witam. Dopiero teraz dokładnie zgłębiłam treść opisu z Waszej wycieczki, bo ostatnio mam nieco mniej czasu. Również żałuję, że nie było mnie razem z Wami, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku kilka okazji się znajdzie. Nie wiem czy podołałabym aż tak długiej trasie, choć ostatnio tych 60 km nie odczułam :) Więc... Kto wie... :) Zresztą tworzycie bardzo miłą atmosferę, a to już pół sukcesu :)

Tak przy okazji: Naprawdę świetnie czyta się te Wasze opisy i komentarze! :) I bardzo dziękuję,
wszystkim, którzy mi podsyłają do nich linki

Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia :)
Monika
sikorski33
| 11:28 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj Jadnak jesień ma swoje uroki:) Fajnie się jeździ rowerkiem wśród tak pięknej, kolorowej przyrody:)
Pozdrowienia dla całej ekipy:)
ernir | 10:38 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj Tempo nie było wcale duże! Jechało się lekko, na początku z wiatrem i może dlatego start był ostry :-)
Po powrocie do domu zdziwiłem się, że na liczniku mam 95 km, w nogach czułem - no, góra 60! A widoki były faktycznie piękne.
| 19:06 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Leszek za bardzo nie trzeba szukać tej jesieni :) kolorowo jest wszędzie :)
Gość | 20:32 sobota, 12 października 2013 | linkuj Witam, serdecznie dziękuję za pośrednictwem Pana bloga, wszystkim uczestnikom dzisiejszej wycieczki. Cieszę się ogromnie, że dane mi było spędzić czas w tak miłym i sympatycznym towarzystwie. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy pokonywać świetne drogi i ścieżki rowerowe po niemieckiej stronie granicy. A, że pogoda sprzyjała, no cóż, natura lubi rowerzystów.
Ze pokonaliśmy ponad 90 km, co wynika z Pańskiego zapisu, to aż mi się ( może nie w głowie), ale w na pewno w nogach nie mieści.
Pozdrawiam serdecznie Andrzej Szczeciński z tandemu
siwobrody
| 20:01 sobota, 12 października 2013 | linkuj Piękne zdjęcia.
I żałuję bardzo że kondycja nie pozwala mi na wzięcie udziału w wycieczkach dla koksów i .............. tandemów.
No chyba że uda mi się zorganizować parę do mojego tandemu to wtedy ............... a męczcie się ścigając szalony tandem.
Nefre
| 19:48 sobota, 12 października 2013 | linkuj Piękna wycieczka. Jesień się odnalazła, widać po kolorkach))) Pozdrowienia dla wszystkich
tunislawa
| 19:34 sobota, 12 października 2013 | linkuj super te jeziorka ! ..i dużo wass było ..fajnie mieliście ! ...ale ja już się na takie tempo nie nadaję ..pewnie bym z Krzyśkiem zawróciła ! :)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy