• Sprzęt Cube Tonopah

Rowerowe Przywitanie Jesieni a zarazem Pożegnanie Lata - dzień drugi

Niedziela, 22 września 2013 · dodano: 25.09.2013 | Komentarze 4

Ognisko płonęło do prawie do północy….chciałoby się posiedzieć dłużej, ale jutro przed nami jeszcze stówka… czas na odpoczynek w ogrzanych pokoikach….Pani Dorota włączyła nam ogrzewanie…było ciepełko… luksusik…
Pobudka ok siódmej …śniadanko…kawusia …pakowanie sakw i na trasę:
Piasek-Krzymów-Stoki-Chojna-Rurka-Grzybno-Swobnica-Banie-Lubanowo-Rożnowo-Borzym-Chwarstnica-Sobieradz-Gardno-Wysoka Gryfińska-Radziszewo-Podjuchy-Szczecin
Na dzień dobry od razu pod górkę ok 5,5 km ale później już do Chojny było z górki…
Zwiedziliśmy Chojnę i kierunek Swobnica… gdzie zwiedzamy ruiny Zamku Joannitów
… i dalej DDR-ką w stronę Gryfina z przerwą na kawę w Baniach…za Lubanowem obieramy kierunek na Chwarstnicę dalej Gardno i Szczecin…
Trasa przyjemna znikomy ruch samochodowy no i ta droga rowerowa ze Swobnicy do Lubanowa to luksusik i perełka u nas jedzie się bezkolizyjnie ok 15 km …powstały także wiaty i ławy do odpoczynku oraz drewniany most… w połowie trasy odpoczywamy nad jez. Długie w Baniewicach …
Do Szczecina docieramy ok godz. 16:30

Wspólne śniadanko © jewti

Obiekt Leśniczówka © jewti

Już spakowni i gotowi do startu © jewti

Który silniejszy © jewti

Leśniczówka Piasek © jewti

Nad stawem w Leśniczówce © jewti

Papugarnia w Leśniczówce © jewti

Przed nami 5,5 km pod górkę © jewti

Stąd już było z górki © jewti

Dylemat skrótem czy asfaltem...wybieramy asfalcik © jewti

Kościół w Krzymowie © jewti

Żórawie napotkane po trasie © jewti

Kościół w Chojnie © jewti

Herbatka Pawła © jewti

Zerwany mostek w Borzymiu © jewti

DDRka w Szczecinie © jewti

Szukając oznak jesieni, a nie było ich za wiele przekręciliśmy korba w sumie 268,76 km…dzięki wszystkim uczestnikom wyprawy za wspaniałe towarzystwo na trasie…

Wszystkie zdjęcia z wyprawy...