• Sprzęt Cube Tonopah

Szlakiem Orlich Gniazd IV etap Oświęcim - Brzezinka

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 18.09.2013 | Komentarze 5

Dzisiaj dość wcześnie wstaliśmy i zaraz po śniadaniu pakowanie i wyjazd na teren Obozu Koncentracyjnego w Oświęcimiu…
Postanowiliśmy wejść z pierwszą grupą…co się nam udało… zwiedziliśmy również teren Obozu Koncentracyjnego w Brzezińce…

Obóz Zagłady Auschwitz - Birkenau

Tutaj wykonano wyrok na komendancie obozu Rudolfie Hessie © jewti

Obóz Zagłady Birkenau © jewti

Wagon na rampie selekcyjnej w Brzezińce © jewti

Pozostałości po spalonych barakach © jewti

Ruiny wysadzonych komór gazowych i krematorium w Birkenau © jewti

Bram główna Obozu w Brzezińce © jewti

Pomnik w Brzezińce © jewti

Rampa przed pomnikiem © jewti

Po zwiedzeniu Obozów Zagłady przygnębieni pojechaliśmy na dworzec PKP w Oświęcimu i dalej pociągiem do Częstochowy….

Przed dworcem w Oświęcimiu © jewti

Częstochowa © jewti

Pomnik ks. Jerzego Popiłuszki w Częstochowie © jewti

Ostatnia górka i na parking po samochód © jewti

Po przybyciu do Częstochowy odbiór samochodu i teleportacja do Szczecina…

Podsumowując nasz wyjazd to przekręciliśmy korbą 308 km zwiedziliśmy 19 warowni i zamków na Szlaku Orlich Gniazd oraz dwa Obozy Zagłady
pomimo zróżnicowanej pogody wprawdzie jeden dzień deszczowy i dużej ilości podjazdów warto było wybrać się na ten szlak aby poobcować trochę z historią naszego narodu….
Nie jest to łatwy szlak …wymaga dobrego przygotowania kondycyjnego… z noclegami nie ma problemu hotele, zajazdy, agroturystyka dla chętnych również pola namiotowe… polecamy ten szlak … naprawdę warto
Dziękuję również moim współtowarzyszom podróży Tomkowi i Zbyszkowi za to, że dzielnie znosili trudy naszej wspaniałej wędrówki..

Wszystkie zdjęcia z IV etapu...

Nefre
| 20:11 środa, 18 września 2013 | linkuj Piekna wycieczka, relacja również godna uwagi:)), super się ogląda Twoje fotki..
srk23
| 14:46 środa, 18 września 2013 | linkuj Ja również raz w życiu odwiedziłem obóz w Oświęcimiu, faktycznie niezapomniane przeżycie (Lechu i znowu kawał pięknej części Polski odwiedziliście.
Adii | 13:08 środa, 18 września 2013 | linkuj Obóz warty odwiedzenia ale nie wiem czy rowerem , człowiek traci humor i jest trochę zdołowany tym wszystkim .
tunislawa
| 09:36 środa, 18 września 2013 | linkuj każdy powinien przynajmniej raz w życiu odwiedzic ten obóz ...ja byłam bardzo dawno , ale do dzisiaj czuję ciarki jak wspominam i patrze na zdjęcia ....cały szlak naprawdę warty zobaczenia - zazdroszczę !
| 09:12 środa, 18 września 2013 | linkuj To ja jeszcze z dwa lata potrenuję :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emchl