• Sprzęt Specialized Rubaix Comp

Dokoła Zalewu

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 5

Trasa: Szczecin-Dobieszczyn-Uckermunde-Anklam-Usedom-Swinoujście-Wolin-Stepnica-Goleniów-Szczecin

Na na forum RS wrzuciłem temat wyjazdu dookoła zalewu ciągiem...
Ekipa która wystartowała o 04:30 z Głębokiego to Andrzej, Konrad, Tomek, Zbyszek i oczywiście ja...
W Dobieszczynie zaczynało się już rozjaśniać, a w Ahlbecku mogliśmy oglądać wschód słońca...
Pierwszy dłuższy postój w Anklam na kawkę i bułeczki...drugi to pech Andrzeja nie przewidziana guma ale przy wspólnej pomocy...Andrzej robił a my kibicowaliśmy...dość szybko pojechaliśmy dalej...
Przeprawa promowa w Swinoujściu i do Goleniowa na lody to był nasz ostatni postój...

04:30 startujemy z Głębokiego © jewti

W Dobieszczynie już się rozwidnia © jewti

Poranne mgły w Hintersee © jewti

Wschód słońca w Ahlbeck © jewti

W Uckermunde © jewti

Kawa w Anklam © jewti

Guma Andrzeja © jewti

Jużna promie... to już z górki © jewti

Cisowianka nas wzmocni © jewti

Tradycyjne uzupełnienie kalorii...lody w Goleniowie © jewti

Było superowo...pogoda nam dopisała temperatura od 7 st. do 27 st...no i oczywiście wiaterek...
Planowaliśmy powrót na kolację ale wyszedł lekko spóźniony obiad...
Dzięki wszystkim za wspólne kręcenie korbą...
/2196375

Wszystkie zdjęcia

benasek
| 17:38 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj No jasny gwint... Szacunek. Naprawdę nieźle.
srk23
| 09:25 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Lechu jestem pod ogromnym wrażeniem Waszego wyczynu (to już pierwsza liga).
| 23:19 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj Gratki Leszek :) a u nas rzeczywiście 7,5 g jazdy i 4 godziny przerw :D i Dlatego tylko w dwójkę mogliśmy na objazd Szczecina pojechać bo inni nerwowo by tego nie wytrzymali :D :D
siwobrody
| 21:21 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj No, no . Wiedziałem że jesteś koks ale żeby od razu taki ? .
A najbardziej rozbawił mnie fakt że Wy zrobiliście swoje "dookoła" w czasie krótszym niż ja z Wojtkiem Swoje "wokół" mimo że mieliśmy o połowę krótszy dystans.
Ale za to pobiliśmy was pod względem ilości .............. przerw i postojów.
tunislawa
| 20:59 sobota, 24 sierpnia 2013 | linkuj ale wyczyn ! Gratulacje !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages